BAE Systems

Kunden:
BAE Systems AI i Nørresundby er et af Nordjyllands største, internationale softwarehuse. De manglede i det sene forår 2015 en konsulent med erfaring indenfor UX og .NET frontudvikling. Vi har i Userfriends Kim, som har arbejdet med begge dele, og han passede derfor perfekt til opgaven. Arbejdet er foregået over de seneste ni måneder, og det er blevet til mere end 750 timer på projektet.

Udfordringen:
For fire år siden startede BAE Systems AIs et kundeprojekt op, som midlertidigt blev sat i bero. I 2015, fire år senere, udviste kunden interesse for at få projektet gennemført hurtigst muligt.
Kunden til dette projekt var baseret i udlandet og havde et højt niveau af sikkerhed og fortrolighed, hvilket gjorde, at kommunikationen med kunden og dennes brugere foregik igennem en godkendt ansat fra BAE Systems’ kontor i den pågældende region.

Løsningen:
Grundet kundens høje sikkerheds- og fortrolighedsniveau må vi ikke komme ind på det konkrete indhold af opgaven, men kun berøre hvad vi hjalp BAE Systems AI med i overordnede termer.
De fire års forsinkelse på kundeprojektet betød, at der var sket en del ændringer i kundens organisation og behov. Vi bistod derfor BAE Systems AI med følgende:

Afklaring af nye kundekrav
Prioritering af kundekrav
Design af systemet
Implementering af systemet i .Net

Systemet bestod kundens acceptance test uden problemer, og kunden har allerede udtrykt interesse for at tilkøbe flere features til systemet i fremtiden.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *